fredag 14 mars 2008

Världen är för liten.

Ibland är världen bara för liten för oss. Har ju skaffat nya glasögon och haft dem nu i en månad. Trivs jätte bra med dem och det är självklart Efva Attling (hon är grym).
Eftersom de är lite "ovanliga" trodde jag att det inte fanns så många par av dem och speciellt inte i Lerum. Men vad får jag se till min fasa när jag skolade in Alx jo en kärring på ca 50 år som hade likadana. jag ville bara ta mina glasögon och hoppa på dem ( men bara för stunden).
Hon hade också köpt dem i Lerum blääääää.
Chocken är över och jag tycker fortfarande om dem och det är tur att man inte stöter på varandra så ofta.

Skrivet av Glasögonormen

1 kommentar:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Ha ha ha ha... Förlåt att jag skrattar men jag förstår dig, det är trist när man ser sånt. De är ju snygga iaf :-)