tisdag 25 mars 2008

Snacka om knäpp dröm!


Är vi inte söta tillsammans?
Det tyckte jag i natt i alla fall för då drömde jag att jag förförde Danny iförd enbart i en badhandduk. Och han skröt för sina polare i EMD att ska man hitta en praktik plats ska man hitta en med en sexig äldre handledare......HALLÅ ELLER?
Följde med dem på turné och han beodrade mig att enbart ha den blå badhandduken på mig hela tiden. Det blev lite kallt kan jag säga. Det han aldrig bli något XXX för han är lite för ung för mig. Varför kan jag inte drömma något sånt om Wentworth Miller istället. MUMS
Ja ja jag kände mig uppskattad i alla fall.
Jag och Johan har det bra när det gäller XXX så jag vet inte varför jag drömde om denna lilla prick.

Pöss pöss



2 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Finns ju värre saker att drömma om...

Anonym sa...

Jag drömmer gärna om den där söta pricken, Danny alltså, hellre än Miller men då ska de helst gå ända till XXX.....