fredag 30 maj 2008

WOW

Okej jag vet att det var ett jäkla tag sedan jag skrev men har börjat jobba. Trodde inte att det skulle vara så stressigt att jobba och ha familj. Hemmet har blivit försummat eftersom det ända jag vill när jag kommer hem är att umgås med min familj och detsamma gäller för Johan.

I alla fall, har varit själv hemma med lilleman i kväll för Johan är på Kick Of med jobbet så jag tänkte passa på att hyra film. Kom och tänka på en film som Linda hade pratat om, en sån där riktig tjickflick så det blev den, The Holliday med Cameron diaz, Jude Law, Kate Winslet och Jack Black och gissa om jag var glad över att ha hyrt den. Har precis tittat färdigt på den och sitter nu här med röd sprängda ögon av allt lipande. Fan vilken underbar film! Jag tror den har blivit min favorit. Och snacka om att man blev kär i både Graham och Miles.
Nej denna film kommer man nog se ett antal gånger igen!

Kram

Inga kommentarer: