onsdag 13 februari 2008

Hel dag i stan väntar!

Okej idag kommer mina närver sättas på prov ordentligt. Jag och Alx ska till stan med min mamma och bror. Och vad är det med det då kanske ni undrar nu................jo det är så att min bror är inte den lättaste att ha att göra med.
Han fyller 20 år snart (biologiskt och fysiskt) men han är som en 5 - 6 åring till sättet i mångt och mycket. Och när jag träffar honom så tar det inte en lång stund innan han is driving me crazy! Och min mamma tar inte ansvaret för att göra honom "bättre" utan hon gullar med honom som om han fortfarande var ett barn.

Nu är det så att jag har lovat att ta med honom och kolla på tatueringar.........han vill ha en.
Ja ja vi får se hur det blir med den saken. Men det är i alla fall därför jag har utsatt mig för detta.

Skriver mer om hur det gick när jag kommer hem!

pöss pöss

1 kommentar:

dddd sa...

Välkommen till bloggvärlden, stumpan! :)


/C.