tisdag 12 februari 2008

OBS! En nybörjare!

Hej hej eller ja hur man än nu börjar en blogg!

Var hemma hos men vännina idag, jag tror ni kanske känner till Miss E.

Kollade in hennes blogg och tyckte det verkade kul. Jag kan ju berätta med en gång att jag var inte en sådan tjej som skrev dagbok i min yngre år, men jag har försökt mig på det. Det blev inte så bra. De första dagarna blev det ganska mycket på sidorna sedan blev det mindre och mindre och tillslut stog det samma sak i flera veckor fram över.

Men jag tänkte jag ska ge detta en chans och se hur det går. Nu har man kanske lite mer att skriva om då man har familj.

Just nu så står min son som är 13 månader och skriker för full hals.............han bara vägrar att sova. Så jag får strax ta hand om han.

Det står lite om mig på min introduktion men här kommer lite till.



Jag heter Jenny och är snart 29 år. Är förlovad med en 1½ år yngre man/kille.......lammkött eller vad säger man. Johan heter han och är 27 år och är bara min. Tillsammans har vi Alx (uttalas Alex) som är 13 månader. Han är världens goaste men som alla barn så är han grinig ibland. Vi bor i en trea i Stenkullen. Är arbetslös men mammaledig.



Okej det var lite från mig!

Natti natti!