torsdag 14 februari 2008

Akta er för darrhänta tatuerare!

Okej jag skrev inget igår kväll när jag kom hem om dagen på stan. Men måste tyvärr meddela att inga direkta skandaler hände. Vi var och kollade på vissa tagghak och jag måste säga att den första vi var på var väldigt skum.

Johan gjorde sin där för tio år sedan och han tyckte den var jätte bra men jag fick bara skumma känslor. Det känns inte så bra när man ser personen som ska tatuera att han har små ticks och är darrhänt. Inget fel på det men inte när man ska märka någon för livet.

Jag och brosan kollade igenom ett par pärmar och han hittade ett par han var intresserad av så nu återstår bara att se om han kommer att göra det.

Själv har jag en tatuering som jag gjorde för snart 11 år sedan så nu är det nog snart dax för en till, Tänkte något i stil med att tagga in Alx på höger fot.



Måste bara tillägga att min son sitter och desperat försöker få min uppmärksamhet genom att räcka ut tungan åt mig. Jag total ignorera honom inte men han vill ha uppmärksamhet hela tiden och även sin vilja igenom.........................gud bevare oss väl han är ju bara 13 månader.



I alla fall så var dagen i går bra, vi käkade på Catellman som är nästan ett stamhak då man är i stan.

Ska sägas att vi (Johan och Jag) bantar så det är inte det lättaste att gå och käka ute så det blev kyckling och bakadpotatis.................faktiskt gott!



Nu nyper ungen mig i sidfläsket...................fy skäms.............hehe



Jaja nu ska jag städa lägenheten och ta hand om tvätt för belive you me det behövs!!



Pöss pöss

Inga kommentarer: