onsdag 27 februari 2008

Tog musten ur mig!

Jag vet att jag ska vara glad att min farmor är vid livet och frisk men ibland alltså.
Har varit skit sur på henne för att hon är så dålig på att höra av sig och fråga hur det är med Alx. Hon kunde inte komma när han fyllde 1 år för då var hon sååååå sjuk........yeah right. Kanske ska tillägga att hon är mytoman. I alla fall hon sa att hon skulle höra av sig när hon frisknade till. Hon ringde igår, Alx fyllde år den 9 januari. Sedan kan hon med att säga att hon väntade på att jag skulle ringa för hon ringde faktiskt sist. Sket kärring! Nej då oavsett fula ord så gillar jag henne.

Efter ett tjötande om mina föräldrar och min bror ( vilket är standarn ) så börjar hon att prata skit om Johan, att jag inte höll på att krypa genom telefonen och strypa henne. Gissa vad hon säger jo..............så länge du är lycklig vännen. GRRRRRRRRRRRRR

Ska träffa henne på tisdag och då kommer jag nog säga ett och annat. Jag ska dit med Alx för hon har fyndat på Röda Korset igen...........jippi...................har inget emot second hand men jag vill inte att min lille man ska se ut som en lodas. Ne här ska det vara Prada, Gucci, Tiger, Gant you name it.................NOT

Pöss och Kram

Inga kommentarer: