onsdag 5 mars 2008

Är så förbannat gneden. Hatar det!

Som sagts så åkte jag och lilleman till Ikea igår för att jag hade fått så mycket insperation............................men den försvann när vi kom dit. Gick runt i ca två timmar för att hitta något jag blev nöjd med. Fann ett par sååå coola gardiner men köpte dem inte för jag tyckte de var för dyra eller rättare sagt jag trodde Johan skulle tycka de var för dyra. Så jag gjorde som jag alltid brukar göra...........och vad är det Jo jag köpte tyg som jag inte var 100% nöjd med. Men Johan har gett mig grönt ljus för att köpa de gardinerna så jag lämnar tillbaka tyget och köper dem på lördag. Jippi
Mitt största handikapp jag har när jag ska inreda eller köpa kläder är att jag blir så förbannat gneden. Hatar det.

pöss pöss

Inga kommentarer: