torsdag 21 februari 2008

Nu är det en vecka sedan..............

jag skrev något så nu får jag ta och skärpa mig.
Det har ju faktiskt hänt saker.

I helgen var jag ute och svängde mina lurviga.............eller ja de var faktiskt helt ny rakade.
Hade blivit medbjuden på mín vännina Maries lillasysters (för)fest. Hade köpt med mig lite gott att dricka och var på strålande humör. Vi hade det skit trevligt hos Malin som hon heter. Vi tjötade och kollade på Melodifestivalen...........go go kebabpizza............jag fattar det inte, får vilka som helst vara med så ska jag skicka in ett bidrag nästa år och...............sjunga själv för bra behöver man tydligen inte sjunga ändå.
I alla fall så när klockan var runt elva åkte vi in och hade planerat att gå på Ferdinand för vi hade med oss en som inte är så gammal. När vi väl kommer fram står en vakt och pekar på mig och säger att hon i den röda jackan "Du är för full"...................men vad fan sa jag. Visst lite rund var man väl men inte så att man skulle bli nekad på ett sådant sket ställe. Men men thats life, vi gick vidare. Okej Valand nästa....................shit samma sak där, okej bara till att inse fakta jag var nog för full. Marie och hennes systrar gick in och jag gick vidare till Johan som oxå var inne och festade som tur var.
Ringde Johans mobil och hans arbetskamrat Ronny svarade "Johan sjunger karaoke han kan inte prata nu men vi är på GamlePort".
Min haka ramlade till marken........................ALDRIG KARAOKE har Johan sagt. Jag gick dit med bestämda steg, skällde ut Johan, betällde en jäger redbull, och Michelangelo på karaoken.

Kvällen slutade att med att jag som blev nekad innan alla jäger redbull kunde få komma in på både Glow och Nivå men då blev Johan stoppad..................snacka om familjen fyllo.

Innan jag avslutar detta kapitlett så ska jag bara nämna att Alx var hos sin farmor och farfar och jag mådde mer än pyton på söndagen.

pöss pöss

Inga kommentarer: