fredag 29 februari 2008

Jag kallar mig själv bitter fi--an.

Just nu känner jag mig jäkligt bitter sur och enbart som en jäkla loser.
Okej inte en bra känsla när det snart är helg och allt.
Jag är arbetslös och jävligt trött på det, speciellt när vänner runt omkring mig får jobb eller ännu värre......får nya jobb. Jag borde glädjas åt dem men kan bara inte. Varför kan inte jag ha kontakter som kan fixa jobb åt mig. Varför kan inte jag få glida runt på en räkmacka för en gång skull. Har varit ute i arbetslivet i snart tio år och har inte haft en fast punkt när det gäller jobb. Det längsta jag har varit på ett jobb är lite mer än två år.
Känner att det är jag som håller tillbaks våra farmsteg i familjen. Utan att jag inte har jobb kan vi inte kolla på hus och både jag och Johan vantrivs i våran lägenhet.
Allt känns så jävla pissigt............................Gud vilken bitter fi--a jag är.

Morsan min trivs inte på sitt jobb och har en skadad axel som gör att hon inte riktigt kan utföra de uppgifter som ges. Hon får andra allternativ och de duger inte. Visst ha det inte varit de bästa allternativen men ändå. Får hon inte en uppehålltjänst så går det inte. Jag får höra henne klaga och det känns bara bajj. Har berättat vad jag känneroch hon ska skärpa sig..............thank God!

Tack och hej från mig......bitter fi--an.!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte prata så här min vän, du verkar ha lite tungt runt omkring dig. Se till att du har positiva personer runt om dig och sluta umgås med dem som drar ner dig, kramar